Tuesday 29 May 2012

Selamat Gawai


Sari to 30hb 5, upis berasai sunyi laban mayoh kitai bansa udah belaboh cuti Gawai...sinu ngenang tudah aku kediri-diri seilu-ilu agi gawa....taun to baka taun ka udah sigi enda ngambi cuti gawai, penudi ya aku ngambi cuti gawai taun 2009 suba., taja pia bisi ga udah ngudar kek sigi 2 ari kaban laut..engai ka bisi bala tesat., engai nyadi enda diasoh tama....

Kami to rumah panjai bisi tang meh nyau ka 3 taun enda diani, udah ka kes 2 iko “penyamun” ngerebut tanah temuda bagi mak, kami alu nadai ati ka ngani rumah panjai......nyau nyadi sarang cit bilik kami dedin...ujung minggu leboh ke kebun sigi pansa lalu aja...diato bala di rumah panjai udah nyungkur tanah kena niri ka rumah panjai baru...kami sigi abis ati enda nampung.....sebedau nya suba rindu enti begawai di rumah panjai meda bala anak begagai di ruai...meda bala anak petungal pulai pemisi magang...bilik kami sigi endur sida begelumu enda ngira ka agi nembiak tauka ka udah dara bujang....enti udah pulai sigi enda rangkai jari...berapi, bebasu serta ngintu pemakai bala ka enda putus-putus tama bilik...Cukup pemedis ati enti ngenang penyai penyamun 2 iko ko aku nya.....nya pan enti urang bukai enda ngawa to agi saum darah munyi ko jako...cukup jai mensia...tang mak selalu madah, ingat ka Petara aja....ahhhhh naka meh pemedis ati tang engai kelalu ngenang....ngerusak untak ngapa!

Taun to girl misi kami nadai pulai pemisi, nyadi Joanne keran ka ngau tudah di Kuching maya cuti gawai to...lemai 28hb kami nganjung anne ke airport....irau ga ati laban to terubah ia tudah anne aku nepan bilun kediri....udah ga flight airasia delayed, datai di kuching nyau ka tengah malam tudah..

Nyadi taun to apak mai kami menyanak belajai sambil ka nemuai ngagai indai tuai/antie aku di Kelitang....lama kitai nadai nemuai kin pia ko apak, nama enda rita sida ko ia......sigi amai lama kami enda nyenjuk indai tuai aku kin, musim buah ngasoh nemuai balama meh sida tang tusah ngelimpang kediri....tau ga pia ko kami duai papa nunut....nyau tetengok ka makai jani menoa/jani tupi....tiap taun sigi munoh jani belama sida indai tuai aku to laban sida sigi bisi nupi jani. Niang ini aku suba asal ari undop tang maya Jipon suba pindah ka kelitang....mayoh bala dedin tang aku enda entu ngelala...

Besebut ka jani menoa.....enti gureng rangkai engau kicap, cukup meh nyamai...makin lama makin nyamai agi.....ka makai tanak dulu ngambi ka minyak ia nyau....munyi ko jako enti disua ka urang jani gureng kicap lauk bukai sigi enda diperening.....

Ngau peluang to aku deka meri Selamat Gawai ngagai semua bala pangan, bala kaban ti jauh tauka semak...Selamat Hari Gawai Gayu Guru Gerai Nyamai.....

No comments:

Post a Comment