Tuesday 6 September 2011

Randau Ka Terubah






It takes me nearly a year before I made up my mind….finally; yes finally this is the day…what took me so long???? Could not produce the exact answer to that question….

Dalam ati ingin amai ka bisi blog kediri…rindu maca blog bala pangan…tang kelalu mayoh penangol….lembau meh ka becerita ka penangol ka nuntong….sari to naka meh pengaga ati laban dah ngembuan blog kediri…terima kasih mayoh ngagai EIG / Tupai laban meri perangsang numbuh ka blog to….

Bedau lama aku bisi tertemu ka article ti dikerat aku ari suratkabar… “A sweet life is a shared experience. Our greatest joys, our most precious moments, our toughest challenges and our most loving times are mostly shared with people”

Uji kitai berati ke leka jako ribai nya….ta nadai endor nyangkal…kitai mensia enda ulih idup kediri…leboh kitai sakit lengit kitai beguna ka kaban belayan / pangan ngabas meri perangsang ngambi ka jampat ngerai….maya kitai bisi pengerami kitai mega nesau bala kaban belayan ngesah alu ngulo pengerami kitai….How wonderful! Enti semua pengawa kitai ka diato tau dipeda bala pangan, anak, ucu serta generasi kitai…bisi ga ka randu bala sida ka dudi idup jemah ila….

Okay meh, randau aku keterubah to…aku deka bercerita serta mantai ka pemaik bunga ros aku ka benong ngerembai…pedah kita….sapa enda rindu ati meda???? Baru bepun nanam bunga ros tudah aku…ukai main dalam ati engai betanam ka bunga agi….udah meda blog kaban @ tupai mantai ka bunga orkid tudah tuai…nyau ngengkebut ga ati…

Diato baru 3 pasu….baka ngibun anak mit ka baru ada aku ngasi ka bunga ros nya…tiap lemai beri mandi air beras….ditegu serta bai berandau….lantang ati meda bunga ya ngeramai…….

4 comments:

  1. Hi Mama Nunut, lawa amai blog nn. Well Done!
    Beautifully created... Welcome to blogging world, looking forward to read your blog...Congrats!

    ReplyDelete
  2. MN - correction; IEG ukai EIG. Congrats on your first blog. Shantek amai ros nuan.

    ReplyDelete
  3. Welcome to blogging world...Tahniah laban impian nuan untuk memiliki blog tercapai. Aku akan jadi pembaca setia nuan..hehe

    ReplyDelete