Tuesday 8 November 2011

Ruti Kudus Terubah


Jeanette @ nunut ngena gaun putih ngau tudung putih (Design mama nunut empu)

Puji Tuhan….Jeanette @ nunut udah nerima Tubuh Kristus / Ruti Kudus ka terubah kena ari minggu to tadi ba St Joseph Catheral……

Seduai ya Jacqueline @ pmau ngau belajar sekula minggu bepun bulan 3 taun to tadi…Bersyukur ngagai Tuhan laban enda datai setaun nunut belajar, pass peresa minggu alu tau ngau nyambut ruti kudus dalam taun to…..

Tinggal siko da agi anak bedau nyambut, Jacqueline @ pmau….enda ngawa ko kami ga…awak ka lama agi tudah tuai belajar….bedau entu ngangkap ka utai ka diajar cigu……ngaga tanda regang pan bedau betul…..

Mayoh alai endur begiga ka baju gaun putih nunut…irau ga hati..dini endur ngiga agi…boulevard, pakson, kedai nyual baju nembiak nadai ga saiz…nasib amai kolik aku siko bisi introduce bala ya ka nemu bejait…..nyau ga kami duai kolik aku nya bebeli ka kain, kain net kena ka tudung, manik kena aku ngelawa ka rekong baju…banga….design baju ngau net nya idea kediri magang…mina tulang to malas ka bejait……



Sidak nunut begambar bebala mayoh ba moa gereja sebedau tama ke dalam ngau sembiang misa serta alu nyambut Ruti Kudus ka terubah...mayoh bala sidak..indu & lelaki dalam seratus lebih penyambau...

Sekali agi aku meri besai terima kasih ngagai Tuhan laban Kuasa serta Berkat ya anak aku Jeanette ulih nerima Tubuh Kristus.

No comments:

Post a Comment