Friday 4 November 2011

Setamang


Pagi tok tadi pulai ngirup enggau bala kaban, dinga aku kaban aku siko nyebut tahniah ngagai aku…nama hal pia ko aku? Lawa nuan carol, pia ko ya…nama utai lawa-lawa ko aku…..lawa meh ko ya…kati enda nama pansut dalam suratkhabar…..tekenyit…kati enda!!!! Anang meh nama aku pansut dalam bankrupt list…..ehhh enda patut…

Enda puas hati...udah lunch to tadi...ngambi newspaper alu ngiga ka mukasurat ka bisi nama aku nya....ha ha ha amai neh.....ta sebiji amai-amai nama aku bisi dia......patut bala di opis bisi bersebut....mati-mati aku madah ukai aku...siko enda meh pecaya......

Sapa kita ka embu nama nya......setamang meh tua.....ukai pelanduk aja dua serupa...nama pan bisi sebaka.....abis lengis, siti alphabet pan nadai kurang .....ha ha ha mina jurusan tua aja enda sebaka.......


"Caroline Soup Turen"

Kedung dah becerita.....kaban aku siko bisi nganjug surat karan beserta engau gambar soup turen ka baru diudar ya.....bajik amai......soup turen ya nya pan setamang engau aku........Caroline Soup Turen......wah wah glamur neh......

No comments:

Post a Comment