Tuesday 10 January 2012

Niki buah langsat

Last Sunday udah mak engau bala anak pulai sembiang, kami bebaik ke kampung niki buah langsat...yak aku bisi calling over ngagai mak madah ka langsat kami bebuah lebat udah mansau...rindu ati....apu engka dampih 3 bulan kami enda pulai ngabas kebun...nyau lelengau...
Datai ba pun langsat, mut-mut tudah apak, kati enda, pun langsat ka dikumbai lebat...niiiii ya ka lebat, empa kami sebilik enda umbas.....sigi enda tau dipercaya indo nya, pia ko apak pedis ati ba yak aku....sigi style yak aku nya...indah kabar ari rupa... he he...
Alang-alang udah datai di kampung, ngam mak tepeda ka pun engkala lebat amai bebuah...nama dianti agi alu asoh ya niki meh...rugi kitai nadai utai dibai pulai pia ko ya...ukai main andal ati ngumbai ka langsat mayoh tadi.
Bala anak bisi ka enda ngelala buah engkala, to meh ya....anak petungal aku ka mit nya mina ningkil ka mansau aja....kasih meda ya, embih mirah mua kena panas, sigi asai....
Bonet kereta penuh engau produt kampung...sempat nga niki buah cempedak muda kena panduk ka lauk....akai sedap amai buah cempedak enti dipanduk masak lemak cili padi.....nyam nyam....

3 comments:

  1. wadeh..nyau pisin baru belog nuan.

    Lensat kami di entulang nama enda berita.

    ReplyDelete
  2. Entah....jari gatal bemain ngau tetikus...engka tersalah ketik kini..nya penyadi ya baka to....

    Entah nama kebuah pun langsat kami nadai bebuah magang...kenka seput bebuah mina seligit seraga aja....

    ReplyDelete
  3. Boleh tahan buah kitak neh. Aku semina makai buah ke bai abak mak ku ari kpg.

    ReplyDelete