Tuesday 4 October 2011

Cigu Tuition B. Cina

Cita-cita suba ka nyadi cigu ko jako…entah mayoh sangkut kiba kanan……enda nyadi cigu di sekula, nyadi cigu bala anak pama meh……so kasih ka bala anak enda nemu cina…..nguji-nguji nyadi cigu cina di rumah….mayoh meh character cina ka enda diingat…..kelia character cina very complicated….diato nyamai laban udah di simplified magang….

Nadai siko bala anak aku bisi sekula cina….bala anak petunggal majoriti sekula cina magang….ukai nama engai nganjung bala anak sekula cina….laban udah ngasai kelia dianjung mak & apak sekula cina…..naka meh pemedis ...kati enda pedis….kena rutan, kena denda bediri atas meja, bediri di luar kelas, bediri atas bangku….udah magang nya disepi…..nama kebuah???? Ketegal nadai nemu maca, nadai ngaga kerja rumah…..ya sapa ka ngajar maya nya suba…ukai bisi tuition baka diato…apai indai, aki inik sigi pure Iban…..ehhh lama aku berunding…nama kebuah sida ngasoh aku skol cina neh??????


Tulisan mama nunut....eeeeeee baka cakar manok




To ya meh ulih Pmau enti diasoh belajar....



“Enti kitai nemu jako cina, senang ngiga pengawa ba kempeni cina” pia ko niang ini…agi ingat aku ka jako niang ini enti aku sebana ba moa ya…….sigi enda bula jako orang tuai….maya nganti pemutus peresa pom 3….mama nunut gawa ba the only fast food di Sarawak maya nya suba….pagi abis peresa, tengahari alu apply kerja….”Can you speak Mandarin” pia ko soalan sidak....”Can”….Ok….you can come to work tomorrow….nganti pemutus pom 5…bakanya baru…minta kerja ba upis lawyer….soalan sama tanya bos Eric Khoo…..minta kerja ba Audit Firm (Company YB Andy Chia)…soalan ka sama tanya Andy Chia….nadai beleman…ari siti alu asoh urang nurun gawa...

Nya ya meh penguuntung nemu jako cina...he he he he

3 comments:

  1. Bella aku sekul cina. enda rugi aku nganjong ia belajar cina. enti jako cina, baka munyi indu cina nya meh ia.

    ReplyDelete
  2. amat nyamai wai laban kita nemu ti baka aku hehehe tusah laban nda nemu betincho ngajar sida anak ekekeke. Aku danu sida anak, uji mami suba skul cina ney, ngambi mami nemu nyaut ti urg nanya, lelak endar ninga urang ka endar jaku cina engau mami keno ke sida pahai wai.

    ReplyDelete
  3. sigi amai wai...diato baru nebu nama kebuah apai indai kelia keran ngasoh sekula cina

    ReplyDelete