Monday 3 October 2011

Makai belauk ka itik

“Raya ga pengemar rega itik,..enti bisi endur nyamai kitai nupi itik”…pia ko mak aku mucau …ukai bedau kami nupi iti…agi di rumah lama suba…niang aki bisi nupi itik…alu bedau dempa tudah itik ka digalau maya bisi pengerami, baru munuh pia ko runding kami….lenyau ga tudah itik….bisi dalam 6 iko itik tupi niang aki di belakang rumah….belakang rumah lama suba bedau develop nyadi housing estate, jadi kawasan repak di belakang rumah digaga ka niang aki langkau endur tudah tuai nupi itik engau betanam sayur….

Amai tusah diau di negeri….enda ulih nupi jelu….enti di rumah panjai nama pan nadai endur nupi utai….kelia agi niang aki engau inik agi idup sigi nupi manok meh seduai..

Kasih aku ngenang, niang aki berunding, sapa nangkap itik tudah tuai….ya ga besai-besai tudah itik ya….ni enda, ..cukup makai pagi lemai….sigi nadai urang bukai…sigi bala indon engau bangla ka kerja kuntrak sebelah nya…

Lemai ari minggu program kami petungal makai ngempuru, sigi pengawa kami selalu makai ngempuru 2 minggu sekali, laban apak aku pulai ari Tatau 2 minggu sekali...2 minggu ka udah maya mansa Tuaran ka ke Kota Belud kami bisi tepansa ka orang nyual itik...RM8.00 sekilo...nya meh papa nunut ko jako ka meli 2 3 iko...ka dibai pulai....laban laun pulai ari Kota Belud alu enda sempat meli itik....kena mantup ka tetenguk makai itik, alu meli meh mak aku siko itik @ RM72.00 siko / RM17.00 sekilo.. …

Nyau ka enda nyadi ga kami ngempuru makai laban papa nunut tabin…kasih tudah tuai ari lemai ari 5 tabin, ari 6 agi ga tudah tuai enda angkat….enda nemu nama utai ka dempa ya…nyumai bubur, manduk ai bali, ngaga pudding meh aku..ngica ya bisi selera makai….sekali meda udah nunga itik paklu…alu berselera tudah papa nunut makai…..




Ukai papa nunut aja ka tabin, nunut ke dulu agi komplain pedih rekong...sari nunut aku enda sekula...baru sari gerai alu papa ya ga sakit...so mama nunut gaga pudding ngica ka bala anak & papa sidak bisi selera makai..

3 comments:

  1. nya ia nasit ku engai makai itit - enda alah empa kelalu mat hehehe. Nya meh ngining utai ke kaler gadung aja aku ba atas mija nyin.
    Pstttttttt ya nama pengawa apai nuan di tatau din wai?

    ReplyDelete
  2. Apak aku udah pencen ari pulis poh (field force), alu bisi offer ngawa di tatau - Palm oil Plantation wai...sinu wai..jauh amai endur ya gawa

    ReplyDelete
  3. Patut apai nunut beselera makai itit, idang atas pinggai bintis.

    ReplyDelete