Monday 17 October 2011

Ngundang Kebun Baru


Minggu nyin kemari bisi ke kebun tang enda mukai-mukai ari lebat amai ujan...ka musil cabi pan terbengkalai......

Minggu to tadi bisi ngundang kebun baru tambah mega apak bisi pulai....udah ngambi nunut & pmau pulai sekula minggu pukul 12 tengahari....emak engau kami menyanak alu nitih ka apak seduai papa nunut ka kebun....apa engau papa nunut tumu laban ka mancit.....

Datai di kebun kami alu makai dulu...bisi mai tapau.....mak ngasoh mandok sup cangkuk terejun tang tulang malas amai....makai aja nama utai ka ditapau...

Udah makai alu musil cabi kami duai mak......sayau meda cabil...dah kelalu mansau....mayoh amai rarah.....

Aku dah minta terung iban ba ika tadi pia ko papa nunut....kebun petungal aku din...diujung kebun kami.....udah cabi abis dipusil...aku alu mai nunut & pmau jenguk kebun petungal aku nya.........petungal aku suba kerja ka laut (offshore), sekumbang dah bisi baby Kelick (penama anak ya), ya nyau engai nurun ke tasik agi....enda betah anak ya .....kiruh kak ke tasik ko kami nundi ya....sawit bisi, getah bisi, lada bisi, umai bisi.....lebih ari gaji ke laut...ko kami nundi ya...






Rindu amai meda kebun petungal aku to...macam utai ditanam seduai bini ya....cukup rajin ga bini petungal aku to.......sigi aruh dipuji....aku sempat ngambar utai ka ditanam seduai di kebun....to baru dimoa kebun...bedau agi tama ke dalam kin....


1 comment:

  1. mamanunut, ka aku enggau nuan ke kebun ila. rindu meda utai tanam ba kebun ditu.

    ReplyDelete